mandag den 17. september 2012

Madblog?

Kender du den der pludselige idé man nogen gange er så heldig at få? Idag var jeg så heldig at jeg fik en - Min gik ud på at starte en helt ny blog op, en blog baseret på mad/kager - fordi 1 jeg elsker at bage og jeg elsker at lave noget rigtig lækkert mad. 

Jeg er dog ikke helt sikker endnu på om det er dette jeg vil, fordi det er nu altså noget af et stort spring at tage, sådan at lave en blog fyldt med kager. Fordi, jeg vil jo sikkert også gerne have andre ting ind over min blog, som jeg har gjort med denne her.


Derudover har jeg skabt forvirring, jeg har rodet rundt i det hele. Og det vil jeg ikke mere, jeg vil holde mig til 2-3 simple ting, så jeg har spurgt mig selv - hvad vil jeg have ud af den 'nye' blog? Vil jeg fx. bruge nok tid på den nye blog? Hvad skal min nye blog om handle?`Og har jeg tid/overskud til at evt. lave alle disse indlæg som jeg nu så gerne vil lave for at få startet min madblog op? Svaret er: Jeg ved det ikke. Men jeg elsker idéen om at have en mad blog.

Så hvis jeg beslutter mig for at lave denne, madblog - så begynder alle mine spørgsmål jo helt klart at rulle ind, jeg vil gerne at den bliver bare halvt ligeså fint som alle de andre bloggers.


Tror du jeg vil kunne køre en mad blog?

2 kommentarer:

  1. Jeg har en giveaway kørende hvis du har lyst til at deltage: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2012/09/konkurrence.html

    KH Stine (-:

    stine-ebbesendahl.dk

    SvarSlet